søndag 29. januar 2012

Man tar det man har

Jeg er ikke akkurat kjent for å være flink til å kaste ting, jeg tar vare på alt mulig i tilfelle jeg får bruk for det en vakker dag. Etterhvert har boden min blitt temmelig full, så det var på høy tid med en opprydning!! Jeg har startet denne store oppgaven nå i helgen, og tro meg det kommer til å ta tid.

I dag kom jeg over noen gamle rammer jeg hadde på rommet mitt da jeg bodde hos foreldrene mine, som nå begynner å bli en god del år siden.

 en ramme i stoff og to i plast, ikke akkurat noe jeg ville hatt framme nå. Men med noen raske knep ble de raskt mer innbydende

 de to plastrammene ser med en gang mer eksklusive ut etter en runde med sprayboksen, og stofframmen trukket i mitt favorittstoff for tiden

Jeg er egentlig ikke fan av plast, men synes disse ble kjempefine =)

♥Anne Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar