fredag 27. april 2012

God helg alle sammen!

Har ikke blitt noe blogging de siste dagene, jeg har vært opptatt med å rydde kjellerboden.
Det er virkelig en lettelse, har kasta halve boden!  alt mulig jeg har tatt var på oppgjennom.
I dag blir det nok sofaen på meg, er blitt ordentlig forkjøla, snufs snufs.

Ellers vil jeg nevne at jeg fikke denne flotte pakken i posten her om dagen. 
Morro å vinne Give Aways altså =)
Tusen takke Renate!

Jeg ønsker nye følgere hjertlig velkommen, håper dere vil trives her inne hos meg =)
Hyggelig at flere har meldt seg på give awayen min også.

God Helg!

Anne Marie

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært som har fått kastet så mye fra boden da. Syntes jeg rydder og kaster hele tiden jeg, men finner hele tiden noe jeg kunne kastet. En samler rett og slett.
    Fine gaver du har fått forresten.

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett