søndag 25. mars 2012

Loppisreferat

Da var årets første loppis for meg unnagjort. Det ble ikke helt som forventet....
Jeg trodde jeg var ute i god tid da jeg ankom loppemarkedet et kvarter før åpning, men neida, det var allerede fullt på parkeringsplassen, så det tok meg en halvtime å finne parkering!!
Da jeg kom inn så jeg flere flotte småmøbler merket SOLGT! så jeg gikk tomhendt der i fra.

Heldigvis var det enda et loppemarked ikke så lang unna, også her ble jeg litt snurt da jeg så noen fiiiine lopper med merket solgt! Jeg dro likevel hjem fra dette loppemmarkedet med et par lopper .

Et hvitt serveringsbrett, en stabel zinkpotter og
 et stort norgesglass ble med meg hjem,alt for 5o kr.

Nå gleder jeg meg bare til flere loppemarkeder utover våren.

Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar