torsdag 29. mars 2012

Veggpryd

For litt siden viste jeg fram min nye bildevegg!
Denne veggen fikk ikke vare lenge, i går kveld var jeg allerede klar for en forandring der.
Denne gangen er jeg mer fornøyd, så tror den kommer til å være slik en god stund =)
 Jeg var så heldig å vinne en fotoutfordring hos "en rosa fugl"
 Da jeg fikk premien i posten fulgte det med et koselig kort (bildet av den oransje elgen), som jeg synes var så fin farge på at  jeg måtte ramme det inn.

  Ellers er det bilder av min skjønne nevø, som pryder veggen, 
samt et gammelt ikeabilde og noen flotte stoff. 

Etter inspirtasjon fra andre bloggere har jeg brukt dymomaskinen 
til å skrive visdomsord i en ramme

TELLER DU ÅR
BLIR LIVET KORT
TELLER DU DAGER
GÅR LIVET FORT
TELLER DU TIMER
VARER LIVET EN STUND
MEN LENGST VARER LIVET
OM DU NYTER HVERT SEKUND

Fint synes jeg =)
Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar