tirsdag 19. juli 2011

Detaljer fra kjøkkenet

Jeg er opptatt av små detaljer, her kommer en liten smakebit av hva du kan finne på kjøkkenet mitt =)

Disse søte knaggene kjøpte jeg på skeidar for en tid siden, de har bare ligget å ventet på å bli hengt opp.
Gryteklutene er fra Åhlens.
I bakgrunnen ser du tapeten som jeg har over komfyren på kjøkkenet


et lite hjerte som pynter opp


Norgesglass arvet fra farmor
Synes disse gir en kjempefin stemning, samtidig som det er flott oppbevaring, betyr litt ekstra siden de er arvet =)


Denne klokken fikk jeg av min søster til jul 2010
den er kjøpt på Jysk


Jeg er helt forelsket i denne kalenderen, syns den er sååå fin!
Har kjøpt den i Ellos, de har faktisk ganske mye fint innen interiør innimellom


Magnettavle formet som et hjerte
Kjøpte dette for en tid tilbake på Skeidar, nå har det endelig kommet opp på veggen


♥ Anne Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar