tirsdag 26. juli 2011

Livet går videre....



Det føles litt feil å blogge om interiør og glade ting i disse dager, etter terrorangrepene i Oslo og på Utøya. Jeg tenker mye på det som har skjedd, føler meg litt maktesløs, det er helt uvirkelig.

Jeg er mektig  imponert over hvordan det norske folk takler dette,
all den medfølelsen som blir vist er virkelig rørende.

Samtidig tenker jeg at livet må gå videre........



Jeg har i disse dager også opplevd noe gledelig, Jeg er nemlig blitt tante for første gang!
Til den nydeligste lille prins du kan tenke deg. Han har fått navnet Johannes.

Jeg har nå ferie og er hos foreldrene mine på vestlandet, jeg er "valpevakt" denne uken mens de er på ferie.
 Valpene er så skjønne og hjelper til med å få tankene over på andre ting...



  Været her vest har ikke vært så mye å skryte av, det har stort sett høljet ned,
men har sett små glimt av solen innimellom.

 Jeg har knipset en del bilder av blomstringen rundt om i hagen til mine foreldre.
Synes disse bildene passer fint nå når så veldig mange er i sorg.










sitat Stine Renate Håheim


♥ Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar