torsdag 21. juli 2011

to av mine beste finn.no-kupp

For ca et år siden fikk jeg tak i et etterlengtet bord på finn.no, jeg hadde surfet nettet og saumfart loppemarkeder i en evighet for akkurat et slikt bord!! Jeg betalte 500kr for det og er kjempefornøyd. Det er solid og har tre ileggsplater så det kan bli plass til mange rundt bordet =)


  

Nå gjenstod det bare å finne stoler som passet til. Det skulle gå et år før jeg fikk napp, det var for noen uker siden. Da var jeg så heldig å få fire flotte stoler gratis!!!


Er den ikke fin??
Planen var å male både bordet og stolene hvite, men jeg syns disse stolene var så fine i seg selv, så inntil videre beholder jeg de slik de er, kan jo bli for mye hvitt også!!


                           Før                                                       Etter

Jeg syns det funker kjempebra med hvitt bord og de mørke stolene. Etterhvert kommer jeg nok til å trekke om stolputene, må bare finne riktig stoff først =)


♥ Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar