tirsdag 19. juli 2011

Loppis

Å gå på Loppemarkeder er en av mine favoritthobbyer, noens skrot er en annens skatt =)

Her er bilder av noen av mine loppefunn:

Søt liten potteskjuler


Alt på bildet er funnet på loppemarked foruten selve lysene og konglen



Et lite speil


Jeg syns denne lille rammen var så søt, og like søtt er det som står inni =)



Her litt flere rammer, planen var å spraye de hvite, men jeg syns de er så fine som de er, nydelige med buet glass. Jeg fant ikke noe å ha inni de da så foreløpig satte jeg inni noen fine servietter jeg hadde, men funker det også =)


Enda en liten potteskjuler


Serviettholder


Krydderhylle, denne var orginalt beiset brun, men jeg har valgt å male den lysblå


Denne zinkpotten kostet meg hele 1 kr på loppis


Denne muggen er jeg veldig fornøyd med


Denne slagbenken er i furu, jeg har nylig malt den hvit, den kostet 50kr, kupp sier bare jeg


Praktisk kurv til strikketøy ol.


Sjarmerende vannkanne i zink, både nyttig og dekorativ


Fatet og de to telysholderene er loppefunn

Dette var et lite utvalg av mine loppefunn, mulig jeg legger ut flere bilder av tidligere funn og garantert av nye som kommer, gleder meg til høstens loppemarkeder =)

♥ Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar