mandag 18. juli 2011

Kjøkkenet før oppussing

Jeg elsker kjøkkenet mitt!
Det er kanskje ikke det mest praktiske, men jeg syns det er veldig sjarmerende.
Dette er den originale kjøkkeninnredningen fra da leiligheten ble bygget i 1958, jeg har aldri vært i tvil om at jeg vil beholde det.
Bordet kjøpte jeg på finn.no for 500 kr etter å ha jaktet på et slikt bord lenge, gjett om jeg var glad =)
Stolene er fra ikea og skal bort!!!!


Selv om det er sjarmerende ser det ikke like bra ut i virkeligheten som på bilde!
Jeg har lenge klødd i fingrene etter å få finpusset litt.

Nå i juni 2011 satte jeg i gang med å rive tapet og pusse hele kjøkkeninnredningen, det skal jeg si var litt av en jobb!! ble temmelig lei av å pusse!!




Det ble litt av en lekeplas for pus underveis =)

Bilder av det ferdige resultatet kommer........


♥ Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar