torsdag 21. juli 2011

Kjøkkenet etter oppussingen

Etter ca to uker med riving av tapet, pussing av hele kjøkkeninredningen, tapetsereing og et par strøk med maling var jeg temmelig sliten og glad for å være ferdig =) Jeg synes det ser såå mye bedre ut. Kjøkkeninnredningen er malt helt plain hvit, det samme med dører, lister og vinduskarm. Veggen er også malt i en helt lys farge som heter teblomst, jeg har den i stuen også. Her kommer en rekke bilder av resultatet =)

                                                                                  Før


   Etter
                                                                                Før

        
                                                                               Etter








 rammer kjøpt på ikea, jeg hadde ikke noen bilder til å ha inni, så jeg har rammet inn rester av voksduk, serviett og gavepapir. Jeg syns det ble ganske fint og fargerikt.




 Her har jeg snekret litt selv, om dere ser på bildene før oppussingen så var det helt åpent under benken her. Jeg har laget en hylle, som fungerer som seng for kattene. I skapet under skal jeg skjære et hull og plassere kattetoalett inni. Jeg har innekatter så er nødt å ha det og jeg har alltid irritert meg over hvor stygg kattedoen er, passer ikke inn noe sted, men nå er problemet snart løst!



Denne søte knotten kjøpte jeg på skeidar for 19kr
veldig billig i forhold til hva jeg har sett andre steder!


 Såpedispensere fra Lisbeth Dahl, en til zalo og en til håndsåpe.
Og jeg er vel ikke den første til å ta i bruk et norgesglass
 til å ha oppvaskbørsten i :)

♥ Anne Marie

Jeg har nå plassert bloggen min på kartet gjennom Bloggurat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar